نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2858
-
الف
+

مهدی میامی: کیفیت نقش برای من مهم است

«مهدی میامی» از نقش خود در فصل سوم سریال «ستایش» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مهدی میامی» بازیگر کرکتر «غلامی» در سریال «ستایش» درپیوند با داستان فصل سوم این سریال گفت: این سریال یک قصه اجتماعی و فضایی ساده دارد که مردم دوست دارند دنبالش کنند.

وی ادامه داد:  نویسنده «ستایش» نگاهی تیزبین به قصه این سریال داشته و دیالوگ‌های درخشانی هم به نگارش درآورده است.

میامی درباره بازخوردهای این سریال اظهار کرد: تا انجایی که من می‌بینم سریال مورد استقبال گرفته است، در انترنت و فضای مجازی هم می‌بینم که مخاطبان آن را دوست دارند و دنبال می‌کنند.

این بازیگر که نقش شخصیت منفی سریال ستایش را بازی می‌کند در توضیح کرکتر خود بیان کرد: من نمی‌گویم غلامی نقشی منفی دارد و اصلا اگر قرار است نقشی را بازی کنم باید ابتدا به او حق بدهم تا بتوانم نقشم را خوب بازی کنم اما تماشاگر ممکن است به این کرکتر حق ندهد.

وی اضافه کرد: در زندگی واقعی هم همین است، اگر کسی مثلا قاچاق مواد مخدر می‌کند خودش نمی‌داند چه کار اشتباهی مرتکب شده است فکر می‌کند بسیار رند است و از این طریق معاش زندگی اش را تامین می کند اما وقتی ما از بیرون به آن ها نگاه می‌کنیم، می‌دانیم کارشان اشتباه است.

بازیگر «مدار صفر درجه» در واکنش به اینکه در تلویزیون بیشتر به ایفای کرکترهای منفی پرداخته است، اظهار کرد: من هم نقش مثبت بازی کرده‌ام و هم منفی اما منفی‌ها عموما پررنگ‌تر است و بیشتر دیده می‌شود چون برای تماشاگر و بازیگر چالش بیشتری دارد و اگر خوب پرداخته شود بیشتر در ذهن می‌ماند.

وی در بخشی دیگر این مصاحبه درپیوند با این موضوع که  سال هاست در تلویزیون فعالیت دارد ولی بیشتر در نقش‌های مکمل، به مهر گفت: اگر این نقش‌ها من را راضی نکند در آن‌ها حضور نمی‌یابم، البته سریالی به کارگردانی «نادر مقدس» داشتم که در آن کرکتر مرکزی را بازی کردم ولی آرزوی نقش اصلی ندارم و بیشتر برایم نقش باکیفیت مهم است.

سریال «ستایش۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی «آرمان زرین کوب» این روزها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

نخستین تیزر رسمی سریال «ستایش3» منتشر شد

واکنش کاربران به گریم «ستایش» / چرا «نرگس محمدی» روز به روز جوان تر می شود؟!

ب م

نظر شما
ارسال نظر